top of page
AdobeStock_175072473.jpeg

Abstracte

INSTRUCȚIUNI PENTRU REDACTAREA ABSTRACTELOR

METODĂ DE TRIMITERE A ABSTRACTELOR

  • Abstractele (în limba română și engleză) redactate conform instrucțiunilor de mai jos, se vor trimite prin e-mail la aotp@aspro.com.ro sau încărcate prin formularul de mai jos, până la data de 31 MARTIE 2025.

Toate abstractele vor fi verificate de Comitetul Științific al Conferinței, înainte de a fi publicate.

CONDIȚII DE TRIMITERE
•    Abstractele trebuie trimise în limba română și engleză.
•    Vă recomandăm să utilizați un software de procesare a cuvintelor (de exemplu, Word) pentru editarea abstractului.
•    Abstractul nu trebuie să conţină grafice, tabele, imagini sau alte tipuri de figuri. 

•    După depunerea abstractului, nu sunt permise modificări în ceea ce privește conținutul sau autorii.

•    NU vor fi editate materialele care contin greșeli de ortografie sau de titluri formatate necorespunzător. Este responsabilitatea autorului să revizuiască și să verifice toate lucrările trimise.

INFORMAȚII NECESARE PENTRU A FINALIZA TRIMITEREA UNUI ABSTRACT:
•    Autor principal — Persoană care trimite abstractul. Toată corespondența se va face cu autorul principal.
•    Titlu (nu mai mult de 30 de cuvinte):

  1. Titlul trebuie să fie cât mai scurt posibil, în mod elocvent pentru conținutul manuscrisului.

  2. Numele autorilor vor fi scrise cu prenume (precede numele de familie: prenumele autorilor masculini vor fi prescurtate, iar cele feminine se vor scrie fără abreviere).    

  3. Afilierea va include instituția (Universitate, Facultate, Spital, Departament, Clinică) și corespunzător și informațiile de contact (adresă de e-mail).  

•    Conținut (maximum 350 de cuvinte) are în vedere:

  1. Obiectivele clare ale studiului.

  2. Elementele cheie din fiecare etapă a studiului

  3. Cele mai importante concluzii și semnificația lor științifică.

•    Cuvinte cheie (până la cinci)
•    Listă de autori – Pot fi incluși până la 5 autori

Ghid de formatare pentru prezentări

  • PowerPoint este programul de prezentare disponibil în toate sălile de sesiune.

  • Nu sunt permise alte dispozitive, calculatoare personale etc. decât cele furnizate în sălile de sesiune pentru prezentări.

  • Sistemul de gestionare și distribuție PowerPoint este optimizat pentru MS PowerPoint 2016 (Office 2016) și fișiere Adobe Acrobat („*.pdf”). Încărcarea „DVD-Movies” nu este acceptată.

  • Suportul de stocare a datelor acceptat este USB-Memory (Stick). Toate fișierele necesare – inclusiv fișierele video(!) – trebuie să fie pe suportul de date. Prezentările pot fi, de asemenea, preluate de pe notebook-urile vorbitorilor în Camera de Pregătire a Vorbitorilor. Vă rugăm să vă asigurați că există suficient timp pentru conversie.

  • Format pentru filmele încorporate: „.mp4” și „.wmv” sunt preferate, orice alt format poate funcționa sau poate fi convertit într-un format optimizat (poate dura ceva timp!).

  • Fonturile utilizate în prezentări trebuie să fie fonturi bazate pe caractere latine. Dacă aveți nevoie de fonturi speciale, acestea ar trebui să fie stocate ca „fonturi încorporate” cu prezentarea. (Fișier -> salvează ca „numele prezentării” și sub „instrumente” → opțiuni de salvare bifați caseta „încorporează fonturi TrueType” și selectați „încorporează toate caracterele”). Când utilizați simboluri matematice, vă rugăm să folosiți cele care sunt disponibile sub fonturile latine (unicode sau DOS: Europa Occidentală).

  • Prezentările ar trebui să fie salvate ca „.ppt“, „.pptx” (= PowerPoint) sau „.pps“, „.ppsx“ (=Diaporamă PowerPoint) – fișierul și filmele ar putea fi fișiere separate pe suportul de date (dacă nu sunt încorporate). Toate calculatoarele și proiectoarele vor fi configurate și optimizate pentru raportul 16:9.

 

Vă rugăm să urmați specificațiile de mai sus pentru a avea o prezentare bine pregătită!

Formular abstracte

Încărcare abstracte

bottom of page